Ontzorgd worden? Besteed je marketing uit

Die eindeloze to-do-lijsten en al die spoedjes die je dagelijks moet managen, nieuwe ontwikkelingen in de markt, groeipijnen, tegenvallers; ondernemen betekent heel veel ballen in de lucht houden. En telkens worden er weer nieuwe ballen naar je toe gegooid.

Hoe fijn zou het zijn als je het niet meer allemaal alleen hoeft te doen? Als je wordt ontzorgd op het gebied van marketing en kunt bouwen aan een stabiele business, zodat je klaar bent om al die ballen op te vangen?

Voor wie?

Je merkt dat je zelden toe lijkt te komen aan marketingtaken.

Je bent aan het leren over marketing en je hebt nu nog geen idee wat je moet doen of waar de prioriteit zou moeten liggen.

Je voelt dat je hulp nodig hebt en het liefst wordt je geheel ontzorgd.

Je bent altijd via netwerken en mond-tot-mondreclame aan nieuwe klanten gekomen en je merkt dat het steeds moeizamer gaat en er steeds minder nieuwe klanten bij komen.

Je hebt geen duidelijke merkidentiteit en de concurrentie begint je in te halen.

Je voelt dat er nog veel meer mogelijk is.

{

Voor de marketing van het merk Andrew Cashflow en de Smart Investor Course for Crypto and Stocks werk ik nu een aantal maanden samen met Brigit van Curious Minds. Tot voor kort had ik eigenlijk nog geen kennis van het marketingvak. Brigit heeft het geduld om zaken goed uit te leggen, ze denkt mee om te komen tot praktische oplossingen, ze weet mij te overtuigen hoe dingen aan te pakken en ze gaat vervolgens pro-actief aan de slag. Voor mij heeft Brigit zich inmiddels gekwalificeerd om te denken aan een langdurige samenwerking om samen het bedrijf Andrew Cashflow te laten groeien.

5
Andre Cossee

Meer klanten of meer gekwalificeerd personeel?
Investeer in je marketing!

~ Brigit Bezstarosti

Klaar om ontzorgd te worden?

Essential

€800

Per maand

Doelgroeponderzoek

Marketingplan

Marketingstrategie

Grow

€1.600

Per maand

Doelgroeponderzoek

Marketingplan

Marketingstrategie

Uitwerking marketingplan

Faster

€2.500

Per maand

Doelgroeponderzoek

Marketingplan

Marketingstrategie

Uitwerking marketingplan

Direct adverteren

Dit zeggen anderen over mij

Zeyneb

Zeynep Sakabasi Genc

“Ik ben super blij dat ik Brigit van Curious Minds heb gekozen om me te helpen met de marketing van mijn bedrijf. Je werkt met heel je hart en dat merk ik aan je geduld, de manier van meedenken en geven. Ik merk dat je je werk met plezier doet en niet alleen voor het geld. Ik vind de korte lijntjes erg prettig en dat ik gebruik mag maken van je expertise voor de marketing ideeën. Ik leer enorm veel van je en vind je erg kundig. Je stelt mij gerust en op mijn gemak en versterkt het vertrouwen in hetgeen we samen willen behalen. Je weet super veel en bent leergierig en dat vind ik ook erg mooi aan je. Je bent snel en pakt meteen door. Ik kijk uit naar meer :)”

Zeyneb

Joske Kuut

“Brigit heeft mijn funnel geoptimaliseerd. Eerst deed ze een doelgroeponderzoek bij mij: wie wil ik bereiken en wat heb ik te bieden. Daarna heeft ze posts van mij op LinkedIn doorgenomen om mijn taal te leren spreken. En toen is ze 10 mails gaan schrijven met een goede strategische opbouw erin. Dit deed ze snel en efficiënt. Ben er blij mee!”

Zeyneb

Jouw naam

Staat binnenkort hier jouw review? Mag ik jou ook blij maken?

Random weetjes:
🏠Geboren in Ridderkerk, wonend in Alblasserdam.
🎾Passies: marketing, tennis en muziek maken.
🍫 Gek op: mijn lieve vriend en chocola.

Waarom moet je mij hebben?

Hi, ik ben Brigit, oprichter van Curious Minds.

Ik ben hoogopgeleid: afgestudeerd MSc Marketing Manager. Kortom, ik ben geen pannenkoek. Dankzij mijn wetenschappelijke opleiding ben ik heel analytisch. Meten is weten. Wat je nog meer over mij moet weten is dat ik empathisch ben en lekker direct. Hou jij niet van directe mensen, dan zijn we waarschijnlijk geen match.

Hou je van directe mensen (no-bullshit/no-nonsense), dan zijn we waarschijnlijk een goede match.

Waarom moet je mij hebben?

Hi, ik ben Brigit, oprichter van Curious Minds.

Ik ben hoogopgeleid: afgestudeerd MSc Marketing Manager. Kortom, ik ben geen pannenkoek. Dankzij mijn wetenschappelijke opleiding ben ik heel analytisch. Meten is weten. Wat je nog meer over mij moet weten is dat ik empathisch ben en lekker direct. Hou jij niet van directe mensen, dan zijn we waarschijnlijk geen match.

Hou je van directe mensen (no-bullshit/no-nonsense), dan zijn we waarschijnlijk een goede match.

Mijn missie

Mijn missie is om jou grip te geven op je marketing en ervoor te zorgen dat jij weer de touwtjes in handen hebt van je onderneming. Van Curious Minds word je nooit afhankelijk. Jij staat aan het roer en gaat terug in de driver’s seat!

Stop met het verspillen van je kostbare tijd door te schieten met losse flodders. Ik neem je werk uit handen en help je bij het versterken van je merk en het creëren en uitvoeren van effectieve marketingstrategieën.

Ik geef je inzicht in alle opties die je hebt op het gebied van marketing. Vervolgens zorg ik ervoor dat je precies begrijpt waarom bepaalde fundamentele marketingkeuzes slim zijn om te maken, zodat er een effectief marketingplan ontstaat, met duidelijke structuren en strategieën. Jij krijgt uitleg en behoudt daardoor altijd het overzicht.

Bovendien word je nooit afhankelijk van Curious Minds. Zodra de fundering en strategie stevig staan, kun je het zelf oppakken of eenvoudig aan iemand anders uitbesteden indien gewenst.

Ondernemers zijn vaak drukke mensen. Ze zijn ambitieus en werken lange dagen. Daarentegen zijn de meest succesvolle ondernemers helemaal niet constant druk en zeker niet overwerkt.

Hoe meer je uitbesteedt, hoe sneller je onderneming kan groeien en hoe succesvoller je wordt.

Klaar om te beginnen?

Plan eerst een matchcall

Stap 1: Plan een matchcall

Je klikt op de link, komt op de contactpagina en kiest een tijdstip voor het kennismakingsgesprek.

Stap 2: Check je inbox

Na de matchcall stuur ik je de offerte. Als je deze via de mail hebt goedgekeurd, ga ik voor je aan de slag.

Stap 3. De samenwerking begint

Je betaalt elke maand achteraf. We hebben regelmatig een (online) call om de voortgang te bespreken

Nathalie van Wingerden
{

Ik leerde Brigit kennen op een moment dat ik met mijn bedrijf toe was aan een verandering. Van een puur particuliere markt naar een B2B-uitbreiding. Dat vraagt om een andere content strategie dan ik gewend ben, ik moet rekening houden met zowel menselijke als zakelijke belangen bij mijn klanten.

Brigit begrijpt als geen ander hoe ik deze twee, soms botsende belangen, in elkaar kan verweven. En zij weet dit ook nog zo te doen, dat ik geen enkele concessie hoef te doen aan mijn unieke identiteit. Ze denkt mee, geeft heldere informatie, laat mij datgene doen wat ik zelf wil (en kan) doen en springt bij wanneer het nodig is. Geen 13-in-een-dozijn-marketing, maar echt volledig op maat. Daarnaast vind ik haar ook nog een heel mooi mens, krachtig in haar expertise gecombineerd met een liefdevolle persoonlijkheid.

5
Nathalie van Wingerden

Veelgestelde vragen

Is dit iets voor mij?

Ben je op zoek naar iemand die je helpt met je marketing? Wil je meer klanten? Meer naamsbekendheid? Gekwalificeerd personeel aantrekken?

Misschien heb je nog niet direct de financiële middelen om een marketingteam aan te nemen. Laat mij je ontzorgen. Ik word jouw Personal Marketing Manager. Dankzij mijn kennis en expertise heb je het gevoel alsof je alsnog een hele marketingafdeling in huis hebt en dat voor een schijntje van de prijs van een heel marketingteam.

Weet je nog niet zeker of de werkwijze van Curious Minds het beste bij jou past? Vraag dan vrijblijvend een marketingstrategische brainstormsessie aan via het formulier onderaan de pagina.

Wat is er uniek/anders aan Brigit’s methode?

Bij veel bedrijven besteed je iets uit en verlies je vervolgens totaal het overzicht, omdat je geen idee hebt waar al je marketinginvesteringen heen zijn gegaan en waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. Daarom moet je telkens opnieuw het wiel uitvinden. Vooral als de strategie van een groot marketingbureau niet blijkt te werken.

Bij Curious Minds heb je korte lijnen en één aanspreekpunt. Je behoudt het overzicht en de regie. Brigit adviseert, coacht, legt marketingstrategieën en ideeën uit en voert ze vervolgens uit. Ze test, observeert en optimaliseert gedurende het gehele proces.

Gedurende de eerste 2 maanden zal ze de fundering van je bedrijf in kaart brengen: het marketingplan, inclusief de positionering. De strategische sessies zijn naast informerend, ook erg leuk. Dankzij het leggen van deze fundering, hoef je het wiel nooit meer opnieuw uit te vinden en kan je marketingtaken uitbesteden bij wie je maar wilt. Je wordt dus nooit (meer) afhankelijk van een marketing agency en ook niet van Curious Minds.

Hoeveel tijd kost het?

Gemiddeld zo’n 1 uur per week. Vooral in het begin van de samenwerking is het nodig om wekelijks een meeting te hebben, zodat ik de kern van je bedrijf leer kennen. Ik stel je de vragen die nodig zijn om de fundering te leggen en het marketingplan te schrijven.

Wanneer kan ik beginnen?

Nadat we tijdens een kennismakingsgesprek een match voelen, ga ik kijken in mijn agenda. Soms heb ik direct plek vrij. Vaak kan ik binnen 2 à 3 weken beginnen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Je betaalt elke maand achteraf de factuur.

Wanneer je besluit niet meer gebruik te willen maken van mijn diensten kan je dit simpelweg aangeven. Ik hanteer een maand opzegtermijn.  

Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?

Onderaan deze pagina kan je een vraag insturen. Je kan ook mailen naar: info@curiousmindsmarketing.nl of je kan appen/bellen naar 06 40199552.

Samengevat

Welke optie kies je?

Je blijft de marketing van je bedrijf uitstellen

Je weet steeds niet waar je moet beginnen en raakt vervolgens afgeleid door de 200 andere taken die nog op je to-do lijst staan. Je gaat wat aankloten met ideeën die je eerder voorbij hebt zien komen bij je concurrentie en gaat ervanuit dat die strategie ook voor jouw bedrijf zou moeten werken, maar de klanten stromen helaas nog steeds niet binnen.

Hoge investering

Je gaat voor een groot marketingbureau waar je alleen al 25k neer moet tellen voor je branding. Vervolgens heb je geen idee meer waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt en moet je het wiel opnieuw uitvinden als de strategie van een marketing agency niet blijkt te werken.

Je kiest voor Brigit van Curious Minds

Je kiest ervoor om je marketing aan te pakken met een betrouwbare partner. Je kiest voor een betaalbare en bereikbare marketing expert met een flexibele en creatieve aanpak, gericht op duurzaam resultaat en stabiele groei. Jij leert aan de knoppen draaien van je onderneming en blijft daardoor te allen tijde in de drivers seat. Je wordt niet afhankelijk van een marketing agency, je krijgt juist grip op je marketing.

Brigit, ik heb een vraag.