Ontzorgt worden? Besteed je marketing uit
Die eindeloze to-do lijsten en al die spoedjes die je dagelijks moet managen, nieuwe ontwikkelingen in de markt, groeipijnen, tegenvallers; ondernemen betekent heel veel ballen in de lucht houden. En telkens worden er weer nieuwe ballen naar je toe gegooid.
Hoe fijn zou het zijn als je het niet meer allemaal alleen hoeft te doen? Als je wordt ontzorgd op het gebied van marketing en kunt bouwen aan een stabiele business, zodat je klaar bent om al die ballen op te vangen?
Voor wie?
Je merkt dat je zelden toe lijkt te komen aan marketingtaken.
Je bent aan het leren over marketing en heb je nu nog geen idee wat je moet doen of waar de prioriteit zou moeten liggen.
Je voelt dat je hulp nodig hebt en het liefst wordt je geheel ontzorgt.
Je ben altijd via netwerken en mond-op-mond reclame aan nieuwe klanten gekomen en je merkt dat het steeds moeizamer gaat en er steeds minder nieuwe klanten bijkomen.
Je hebt geen duidelijke merkidentiteit en de concurrentie begint je in te halen.
Je voelt dat er nog veel meer mogelijk is.
Meer klanten of meer gekwalificeerd personeel?
Investeer in je marketing!
~ Brigit Bezstarosti
Klaar om ontzorgt te worden?
Essential
ā¬800
Per maand
Doelgroeponderzoek
Marketingplan
Marketingstrategie
Grow
ā¬1.600
Per maand
Doelgroeponderzoek
Marketingplan
Marketingstrategie
Uitwerking marketingplan
Faster
ā¬2.500
Per maand
Doelgroeponderzoek
Marketingplan
Marketingstrategie
Uitwerking marketingplan
Direct adverteren
Dit zeggen anderen over mij
Zeynep Sakabasi Genc
“Ik ben super blij dat ik Brigit van Curious Minds heb gekozen om me te helpen met de marketing van mijn bedrijf. Je werkt met heel je hart en dat merk ik aan je geduld, de manier van meedenken en geven. Ik merk dat je je werk met plezier doet en niet alleen voor het geld. Ik vind de korte lijntjes erg prettig en dat ik gebruik mag maken van je expertise voor de marketing ideeĆ«n. Ik leer enorm veel van je en vind je erg kundig. Je stelt mij gerust en op mijn gemak en versterkt het vertrouwen in hetgeen we samen willen behalen. Je weet super veel en bent leergierig en dat vind ik ook erg mooi aan je. Je bent snel en pakt meteen door. Ik kijk uit naar meer :)”
Joske Kuut
“Brigit heeft mijn funnel geoptimaliseerd. Eerst deed ze een doelgroeponderzoek bij mij: wie wil ik bereiken en wat heb ik te bieden. Daarna heeft ze posts van mij op LinkedIn doorgenomen om mijn taal te leren spreken. En toen is ze 10 mails gaan schrijven met een goede strategische opbouw erin. Dit deed ze snel en efficiĆ«nt. Ben er blij mee!”
Jouw naam
Staat binnenkort hier jouw review? Mag ik jou ook blij maken?
Random weetjes:
š Geboren in Ridderkerk, wonend in Alblasserdam.
š¾Passies: marketing, tennis en muziek maken.
š« Gek op: mijn lieve vriend en chocola.
Waarom moet je mij hebben?
Hi, ik ben Brigit, oprichter van Curious Minds.
Ik ben hoogopgeleid: afgestudeerd MSc Marketing Manager. Kortom, ik ben geen pannenkoek. Dankzij mijn wetenschappelijke opleiding ben ik heel analytisch. Meten is weten. Wat je nog meer over mij moet weten is dat ik empathisch ben en lekker direct. Hou jij niet van directe mensen, dan zijn we waarschijnlijk geen match.
Hou je van directe mensen (no-bullshit/no-nonsense), dan zijn we waarschijnlijk een goede match.
Waarom moet je mij hebben?
Hi, ik ben Brigit, oprichter van Curious Minds.
Ik ben hoogopgeleid: afgestudeerd MSc Marketing Manager. Kortom, ik ben geen pannenkoek. Dankzij mijn wetenschappelijke opleiding ben ik heel analytisch. Meten is weten. Wat je nog meer over mij moet weten is dat ik empathisch ben en lekker direct. Hou jij niet van directe mensen, dan zijn we waarschijnlijk geen match.
Hou je van directe mensen (no-bullshit/no-nonsense), dan zijn we waarschijnlijk een goede match.
Mijn missie
Ondernemers zijn vaak drukke mensen. Ze zijn ambitieus en werken lange dagen. Daarentegen zijn de meest succesvolle ondernemers helemaal niet constant druk en zeker niet overwerkt. Ze hebben bij Brigit van Curious Minds geleerd hoe ze effectief hun marketing kunnen inzetten, met duidelijke structuren en strategieƫn waarop ze kunnen vertrouwen. Ze verspillen niet hun kostbare tijd met het schieten van losse flodders. Bovendien, kunnen ze hun marketing uitbesteden want de fundering en de strategie staan als een huis.
Mijn missie is om jou grip te geven op je marketing en ervoor te zorgen dat jij weer de touwtjes in handen hebt van je onderneming. Back in the driverās seat!
Klaar om te beginnen?
Plan eerst een matchcall
Stap 1: Plan een matchcall
Je klikt op de link, komt op de contactpagina en kiest een tijdstip voor het kennismakingsgesprek.
Stap 2: Check je inbox
Na de matchcall stuur ik je de offerte. Als je deze via de mail hebt goedgekeurd, ga ik voor je aan de slag.
Stap 3. De samenwerking begint
Je betaalt elke maand achteraf. We hebben regelmatig een (online) call om de voortgang te bespreken
Veelgestelde vragen
Is dit iets voor mij?
Ben je op zoek naar iemand die je helpt met je marketing? Wil je meer klanten? Meer naamsbekendheid? Gekwalificeerd personeel aantrekken?
Misschien heb je nog niet direct de financiƫle middelen om een marketingteam aan te nemen. Laat mij je ontzorgen. Ik word jouw Personal Marketing Manager. Dankzij mijn kennis en expertise heb je het gevoel alsof je alsnog een hele marketingafdeling in huis hebt en dat voor een schijntje van de prijs van een heel marketingteam.
Weet je nog niet zeker of de werkwijze van Curious Minds het beste bij jou past? Vraag dan vrijblijvend een marketingstrategische brainstormsessie aan via het formulier onderaan de pagina.
Wat is er uniek/anders aan Brigitās methode?
Bij veel bedrijven besteed je iets uit en verlies je vervolgens totaal het overzicht, omdat je geen idee hebt waar al je marketinginvesteringen heen zijn gegaan en waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. Daarom moet je telkens opnieuw het wiel uitvinden. Vooral als de strategie van een groot marketingbureau niet blijkt te werken.
Bij Curious Minds heb je korte lijnen en ƩƩn aanspreekpunt. Je behoudt het overzicht en de regie. Brigit adviseert, coacht, legt marketingstrategieƫn en ideeƫn uit en voert ze vervolgens uit. Ze test, observeert en optimaliseert gedurende het gehele proces.
Gedurende de eerste 2 maanden zal ze de fundering van je bedrijf in kaart brengen: het marketingplan, inclusief de positionering. De strategische sessies zijn naast informerend, ook erg leuk. Dankzij het leggen van deze fundering, hoef je het wiel nooit meer opnieuw uit te vinden en kan je marketingtaken uitbesteden bij wie je maar wilt. Je wordt dus nooit (meer) afhankelijk van een marketing agency en ook niet van Curious Minds.
Hoeveel tijd kost het?
Gemiddeld zo’n 1 uur per week. Vooral in het begin van de samenwerking is het nodig om wekelijks een meeting te hebben, zodat ik de kern van je bedrijf leer kennen. Ik stel je de vragen die nodig zijn om de fundering te leggen en het marketingplan te schrijven.
Wanneer kan ik beginnen?
Nadat we tijdens een kennismakingsgesprek een match voelen, ga ik kijken in mijn agenda. Soms heb ik direct plek vrij. Vaak kan ik binnen 2 Ć 3 weken beginnen.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Je betaalt elke maand achteraf de factuur.
Wanneer je besluit niet meer gebruik te willen maken van mijn diensten kan je dit simpelweg aangeven. Ik hanteer een maand opzegtermijn. Ā
Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?
Onderaan deze pagina kan je een vraag insturen. Je kan ook mailen naar: info@curiousmindsmarketing.nl of je kan appen/bellen naar 06 40199552.
Samengevat
Welke optie kies je?
Je blijft de marketing van je bedrijf uitstellen
Je weet steeds niet waar je moet beginnen en raakt vervolgens afgeleid door de 200 andere taken die nog op je to-do lijst staan. Je gaat wat aankloten met ideeƫn die je eerder voorbij hebt zien komen bij je concurrentie en gaat ervanuit dat die strategie ook voor jouw bedrijf zou moeten werken, maar de klanten stromen helaas nog steeds niet binnen.
Hoge investering
Je gaat voor een groot marketing agency waar je alleen al 25k neer moet tellen voor je branding. Vervolgens heb je geen idee meer waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt en moet je het wiel opnieuw uitvinden als de strategie van het marketing agency niet blijkt te werken.
Je kiest voor Brigit van Curious Minds
Je kiest ervoor om je marketing aan te pakken met een betrouwbare partner. Je kiest voor een betaalbare en bereikbare marketing expert met een flexibele en creatieve aanpak, gericht op duurzaam resultaat en stabiele groei. Jij leert aan de knoppen draaien van je onderneming en blijft daardoor te allen tijde in de drivers seat. Je wordt niet afhankelijk van een marketing agency, je krijgt juist grip op je marketing.