Voorkom argwaan bij je klant
Voorkom argwaan bij je klant: Vertel nooit te veel positieve kenmerken over jouw product of dienst. Maak je marketingboodschap krachtiger!
Met welke glimlach verkoop je meer?
Dus jij wilt online meer verkopen? Laat dan een niet al te brede glimlach zien! Onderzoek toont aan dat je dan zelfvertrouwen en competentie uitstraalt, terwijl een brede glimlach je warmer, maar minder competent laat lijken.
De kracht van een duidelijke ‘Why’ in online ondernemen
Ontdek waarom het slim is voor online ondernemers om een duidelijke ‘Why’ te hebben. Leer hoe een sterke motivatie en doelstelling je bedrijf kunnen onderscheiden.
Kan een bedrijf té klantgericht zijn?
Mijn vriend en ik werd verteld dat de prijzen in restaurants in Dubrovnik gemiddeld 20% hoger liggen dan in de rest van Kroatië. Wij hadden echter een andere ervaring.
Wetenschappelijk bewezen marketingstrategie tips ontvangen?
Schrijf je in en ontvang maandelijks GRATIS wetenschappelijk bewezen marketingstrategie tips en laat je inspireren!